1

Breaking

Monday, September 30, 2019

Google Adsense New Policy For Blogger And YouTuber


Google Adsense and Admob New Policy For Blogger And YouTuber
September 2019 Update 
محترم ایڈسینس پبلیشر ،
اگست میں ، ہم نے موجودہ پبلشرز کو گوگل کی پبلشر کی پالیسیوں میں آنے والی تبدیلیوں کے بارے میں ای میل اور ہمارے چینل لاگ کے ذریعے مطلع کیا۔ آج سے موثر ، ان پالیسی تبدیلیاں ہمارے پبلشر پروڈکٹ (ایڈسینس ، ایڈوبب ، اور ایڈ منیجر) میں شروع ہوچکی ہیں۔ اس ای میل ، ایڈسنس ہیلپ سینٹر اور ایڈسینس پالیسی سینٹر پر نظرثانی کرنے کے علاوہ آپ کے لئے ابھی کوئی اقدام نہیں کیا گیا ہے ، اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ آپ کے مواد کی تعمیل برقرار ہے۔




کیا بدلا ہے:
آج تک ، ہم نے جس طرح سے ہمارے پبلشروں کی مواد کی پالیسیاں پیش کی ہیں ان میں مواد کی ان اقسام کی واضح خرابی پیش کی گئی ہے جہاں اشتہار کی اجازت نہیں ہے یا اس پر پابندی ہوگی۔
گوگل پبلشر پالیسیاں ، جو مواد کی ان اقسام کا خاکہ پیش کرتی ہیں جن کو ہمارے کسی بھی پبلشر پروڈکٹ کے ذریعہ اشتہارات ظاہر کرنے کی اجازت نہیں ہے۔
گوگل پبلشر کی پابندیاں ، جو مواد کی ان اقسام کا خاکہ پیش کرتی ہیں جو کمنی کمائی حاصل کریں گے۔

ایڈسینس پبلشر کی حیثیت سے آپ کے لئے اس کا کیا مطلب ہے:
گوگل پبلشر پابندیوں کے تحت آنے والے مواد کو کمانا اب پالیسی کی خلاف ورزی نہیں ہے۔ اس کے بجائے ، ہم ہر اشتہاری مصنوعات اور / یا مشتہرین کی انفرادی ترجیحات کی بنا پر مناسب طور پر اس مواد پر اشتہار پر پابندی لگائیں گے۔ کچھ معاملات میں اس کا مطلب یہ ہوگا کہ کوئی بھی اشتہاری ذرائع آپ کی انوینٹری پر بولی نہیں لگا رہا ہے اور نہ ہی اس مشمولات پر کوئی اشتہار ظاہر ہوگا۔ اس کے نتیجے میں ، جب آپ گوگل پبلشر پابندیوں کے زیر احاطہ کردہ مواد سے رقم کمانے کا انتخاب کرسکتے ہیں تو ، ممکن ہے کہ آپ اس پابند مواد پر کم تشہیر حاصل کریں جس سے آپ دوسرے ، غیر پابند مواد پر وصول کریں گے۔
گوگل پبلشر کی پالیسیوں کے تحت آنے والے مواد پر رقم کمانے کی اجازت نہیں ہے اور آپ کو اس مواد کے خلاف اشتہارات نہیں لگانے چاہئیں۔ پالیسی سے خلاف ورزی کرنے والے مواد کو رقم کمانے کی کوشش کرنے کے نتیجے میں آپ کے اکاؤنٹ کو معطل یا ختم کردیا جاسکتا ہے۔


ان تبدیلیوں کے نتیجے میں ، ہم دو نئے کالموں کے ساتھ ایڈسنس پالیسی سینٹر کو اپ ڈیٹ کریں گے: "لازمی طور پر درست کریں" کالم اس بات کی نشاندہی کرے گا کہ اگر کوئی مسئلہ ہے جس کو طے کرنا ضروری ہے کیونکہ یہ پالیسی کی خلاف ورزی ہے۔ "اشتہار پیش کرنے کی حیثیت" کالم یہ ظاہر کرے گا کہ آیا پالیسیوں کی خلاف ورزی کی وجہ سے اشتہار پیش نہیں کیے جارہے ہیں یا مطالبہ پر پابندی ہے۔ پہلے کی طرح ، ایڈسینس پالیسی سینٹر ان امور کے بارے میں تفصیلی معلومات فراہم کرتا ہے جو آپ کی سائٹوں ، سائٹ کے حصوں ، اور صفحات پر اشتہارات کے نمودار ہونے پر پابندی لگاسکتے ہیں ، نیز اشتہار پیش کرنے اور جائزوں کی درخواست کرنے والے مسائل کو حل کرنے کا طریقہ۔
براہ کرم نوٹ کریں کہ یہ پالیسیاں اور پابندیاں کسی بھی دوسری پالیسیوں کے علاوہ آپ کے Google پبلشر پروڈکٹ کے استعمال پر حکمرانی کرتی ہیں۔



آپ کو کیا کرنے کی ضرورت ہے:
پالیسیوں اور پابندیوں کے مکمل خرابی کے ساتھ ایڈسینس ہیلپ سنٹر اور پالیسی سینٹر کو اپ ڈیٹ کردیا گیا ہے۔ ان تبدیلیوں کو بہتر طور پر سمجھنے کے ل understand ان کا جائزہ لیں ، اور یہ یقینی بنانے کے لئے کہ آپ کے مواد کی تعمیل ہوتی ہے۔
نوٹ کریں کہ آگے بڑھتے ہوئے ، گوگل ہماری پالیسیوں میں تازہ کاریوں کا اعلان کرے گا اور اس تبدیلی لاگ پر ایڈسنس کے لئے پابندیوں کا اعلان کرے گا۔ پبلشروں کو ضروری ہے کہ وہ پالیسیوں میں بدلاؤ کی تبدیلیوں کو برقرار رکھیں اور ہر وقت ان کے مطابق رہیں۔
مخلص،
گوگل ایڈسینس ٹیم۔

No comments:

Post a Comment

!-- dishexpertsforum -->